Değirmenci: “Lüks Kozmetiği Ulaşılabilir Kılmak İçin Çalışıyoruz”

Boyner Büyük Mağazacılık Kozmetik ve Aksesuar Direktörü Dilek Çağlayan Değirmenci, lüks kozmetik ürünlerini ulaşılabilirliğini sağlamak için çalıştıklarını belirterek, “2017 yılında toplam 120 milyon müşteri ağırlayan Boynerin aynı dönemde kozmetikte kazandığı yeni müşteri oranı yüzde 49” dedi.

Değirmenci: “Lüks Kozmetiği Ulaşılabilir Kılmak İçin Çalışıyoruz”
  • 13 July 2018, Friday 12:38
Boyner Büyük Mağazacılık Kozmetik ve Aksesuar Direktörü Dilek Çağlayan Değirmenci, lüks kozmetik ürünlerini ulaşılabilirliğini sağlamak için çalıştıklarını belirterek, “2017 yılında toplam 120 milyon müşteri ağırlayan Boynerin aynı dönemde kozmetikte kazandığı yeni müşteri oranı yüzde 49” dedi.

Boyner Büyük Mağazacılık Kozmetik ve Aksesuar Direktörü Dilek Çağlayan Değirmenci, ünlü markaların kozmetik ürünlerini Türkiyede ulaşılabilir kılmak için çalışmalarını sürdürdüklerini söyledi. Değirmenci daha önce lüks kozmetik ürün alışverişlerinin yurt dışından ya da gümrüksüz satış alanlarından yapıldığını, gelinen son noktada tüketicilerin bu ürünlere daha rahat ulaşabildiklerini vurguladı. Değirmenci, bu çalışmaların artırılarak devam edeceğinin altını çizdi.

“Kozmetikte kazandığımız yeni müşteri oranı yüzde 49”
Boynerde 120den fazla markanın ve 10 binden fazla ürünün müşterilerle buluşturulduğunu belirten Değirmenci, “2017 yılında toplam 120 milyon müşteri ağırlayan Boynerin aynı dönemde kozmetikte kazandığı yeni müşteri oranı yüzde 49” diye konuştu.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

yukarı çık