Vali Çakacak, ‘Açık Kapı Bürosu Tarafından Takip Edilen İşlemleri Denetledi

İçişleri Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı tarafından 81 ilde hayata geçirilen, taleplerinin etkin ve hızlı bir şekilde alınarak takip edilmesini hedefleyen vatandaş odaklı ‘Açık Kapı hizmetlerini yerinde inceleyen Vali Özdemir Çakacak, yapılan iş ve işlemler hakkında bilgi aldı.

Vali Çakacak, ‘Açık Kapı Bürosu Tarafından Takip Edilen İşlemleri Denetledi
  • 16 August 2018, Thursday 15:50
İçişleri Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı tarafından 81 ilde hayata geçirilen, taleplerinin etkin ve hızlı bir şekilde alınarak takip edilmesini hedefleyen vatandaş odaklı ‘Açık Kapı hizmetlerini yerinde inceleyen Vali Özdemir Çakacak, yapılan iş ve işlemler hakkında bilgi aldı.
Vatandaşların şahsen gelerek, internet üzerinden yazılı olarak ya da cep telefonlarına yükleyecekleri mobil uygulama yoluyla ‘Açık Kapı Bürolarına başvurabileceklerini hatırlatan Vali Çakacak, “Oluşturulan başvurular konusuna göre ayrıştırılarak ilgili kuruma yönlendirilip, 7 gün içinde olumlu ya da olumsuz cevaplanması sağlanmaktadır” dedi.
Açık Kapı Projesinin, vatandaş odaklı bir yaklaşım amacı taşıdığını aktaran Vali Çakacak, bu sayede devlet ile vatandaş arasındaki karşılıklı iletişimin arttığını söyledi. Valilik Binası giriş katında hizmet veren Açık Kapı Bürosunun vatandaşlarımızın isteklerine karşılıklı güven ortamı içinde cevap verdiğini bildiren Vali çakacak; sorunlarının hızlı, etkin ve verimli bir şekilde çözülmesine büyük önem verdiklerini ifade etti.
Vali Çakacak daha sonra Nüfus ve Vatandaşlık İşleri İl Müdürlüğünü ziyaret ederek, resmi işlerini takip eden vatandaşlarla bir süre sohbet etti. Vatandaşların yaklaşan Kurban Bayramını kutlayan Vali Çakacak, “Vatandaşlarımızı dinlemek, onların sorunlarına çare bulmak ve yaşamlarını kolaylaştıracak imkânları sağlamak bizim öncelikli görevimizdir” diye konuştu.
Vali Çakacaka, Vali Yardımcısı Bekir Şahin Tütüncü ve birim amirleri eşlik etti.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

yukarı çık